Testing YM Beta

aku guna ym beta. aku buzz muaiz. yang aku heran, YM aku pergi buzz semua orang dlm group MMU .. dan bukan setakat buzz.. aku msg pun dia pergi msg smer orang dalam group MMU. tak caya?? lihat ini

buzzsmer.JPG

dan lepas tu aku conduct satu test.. aku menggatal buzz lagi skali.. pastu msg.. msg pun sama gak.

msg-muaiz.JPG

sekali banyak dia msg muaiz.. sekali tu gak la dia msg smer orang kat dlm group mmu.

dah nama pun YM Beta.. so mmg ade bug la kan.. aheuaheua. tapi aku rasa takde memende pelik pun aku wat.. just msg muaiz je. mungkin muaiz ni hacker. kata menang Philip Award. kehkehkeh. tp ym baru ni best.. leh play youtube dlm tu.

kalaula boleh mengundi dalam YM ker.. atau hantar JCo Donut. haha. mengeksploitasi kemalasan budak2 nak turun makan.

Oh JCo Donut di mmu cyberjaya. HB3 lepas kul 11. terima kasih UPG tak perlulah aku beratur panjang² macam kat pavillion cuma kena berebut beli awal. UPG tak bayar pun kat aku utk iklankan mende ni.. tp aku mengharap dapatla sekotak free. kehkehkeh.

oh gurun kedengaran. harapnya turun hujan yang nyaman. tido mesti lena gila punya. later ya.. oyasumiii~

26
Feb 2008
POSTED BY
DISCUSSION 6 Comments
TAGS

6 Responses to : Testing YM Beta

  1. signither says:

    ym beta 9 ke?? ym for vista dah try lom?? huhu..

  2. ikhwan nazri says:

    aku tade vista la huhu

  3. ikhwan nazri says:

    aa ko aa test.. cube ko mass msg satu group dlm list ko.. pastu ko msg orang kedua dlm list yg ko mass msg tu..

  4. Raf says:

    haha nasib baek buzz je, xde secret… 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>