Supapawa!

cambiasa.. kena tag ngan akak catzer sorang ni. chait. tak abeh2 nak peleceh aku.. hahah. kali ni tag pasal Superpower atau nama comelnye, Supapawa!

—————-

1. Apa superpower idaman anda… sila pilih satu jek!
Aku ingin menyerap superpower orang lain ( macam peter petrelli.. )

2. Apa superhero atau watak yang mempengaruhi pilihan ko itu?
Sebab peter petrelli serap kuasa orang lain.. so pengaruh pilihan tu sebenarnye ramai.. cam hiro nakamura, mamat halimunan

3. Kenapa/ untuk apa superpower itu yang anda pilih?
sbb aku suke jadi resourceful. nak ilangkan diri leh. nak teleporting leh. nak terbang kasi tumpang buleh. tapi tula.. kalau dpt dengar isi hati orang macam parkman, ada baik ada buruk. maybe leh jadi kaunselor kot.

4. Kelemahan superpower anda… wajib ada!
takleh nak control. pastu kalau tak ingat orang mesti takleh pakai. tp aku mesti konfem leh ingat sbb memende unreliable ni senang je nak ingat.

5. Nama anda sebagai hero apa?
Supakong.

6. Motto anda sebagai superhero?
Erti Hidup Pada Yang Memberi. dah aku kasik khidmat supapawa aku kan.. fair enough 😛

———————

( bawak la berenti jadi budak² oi )

dan senarai 5 bertuah yang kena tag ngan tag ni. Tuliskan 6 mende diatas pasal superpower anda yg anda mau.

  1. Odin
  2. Keropok Bika
  3. Pak Ngah bukan pakcik aku
  4. Naz tak nampak jalan
  5. Isrusli ( Assassin pakai nama Yuslina..Soldier Skeleton Card pun berkira )

( hoi bawak² la berenti jadi bebudak. )

26
Jan 2008
POSTED BY
DISCUSSION 7 Comments
TAGS

7 Responses to : Supapawa!

  1. Pingback: ~ Kelibat Sang Anuat ~ » Blog Archive » Suparlingam

  2. nasz says:

    erk…x psl2 je kene tag.

  3. syia says:

    eh same lak super power idaman kite heheh

  4. ikhwan nazri says:

    ahh syia.. bukan sama taula suke sbb peter petrelli tuh hensem hahah

  5. musnaz says:

    masalahnya dengan power tu ialah… kalau tak de langsung orang yang memiliki superpower di sekeliling kita, atau di dunia ni keculi ko sorang jek, hah! naya sia-sia je power ko tuh… hu hu 😛 -salam perkenalan

  6. ikhwan nazri says:

    musnaz – haah betul gak eh cakap ko. takpe la aku menyerap ability machine la.. suke suke aku la nak tukar ahhaha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>